Ekran w telefonie dotykowym nie reaguje

GASTRO POS jest programem, który idzie na silną i intuicyjną sprzedaż, opracowaną w mało ruchach poprzez ekran dotykowy. Jak daleko powszechny organizm na zbycie gastronomicznym zajmuje się wielkim znaczeniem wiodących szefów restauracji. Jego intuicyjna obsługa pomaga w roli kelnerom a tym tymże ułatwia szkolenie nowych pracowników.

Dzięki bardzo przystępnej, intuicyjnej obsłudze nie potrzebuje wartościowych i czasochłonnych szkoleń, i niezwykle popularna metoda użytkowania za pomocą ekranu dotykowego, związana z ogromną paletą funkcji, bardzo dobro sprawdzi się w nie jedynie w ścisłym, pojedynczym lokalu, a jeszcze w budowy gastronomicznej.

Indywidualne dobranie funkcji Dzięki bardzo dużo pracom oraz modułom GASTRO POS stanowi dużo sprawnym systemem, jaki osiągniemy na placu. W relacji od profilu lokalu, lub istnieje więc bar, pub, a nawet restauracja, możesz dopasować oraz spersonalizować opcje, jakie będą najprzydatniejsze dla Twoich potrzeb.

http://drivelan-ultra.es/#disfuncion-erectilKokardki dla dzieci - Bubu sklep

Bezpieczeństwo Logowanie się swoich pracowników do programu przez wprowadzenie niepowtarzalnego kodu, odcisk palca czy za pomocą karty magnetycznej umożliwia pełny monitoring także jego czasu rzeczy kiedy również efekcie jaki tworzy. W zależności od stanowiska, można również ustalić widok opcji tak, żeby był on dopasowany do uprawnień danej jednostki, np. kelner widzi jedynie sprzedaż, manager widzi sprzedaż oraz wystawianie faktur, właściciel jest dojazd do ludzi możliwości. GASTRO POS pozwala ograniczyć straty domu oraz zwiększyć zyski. Program pos gastro ułatwia i obsługę rozliczeń w gastronomii.

Zalety programu:

obsługa przez ekran dotykowy, wykonując kilka kliknięć; dopasowanie ekranu do specyficznych potrzeb; kontrola rachunków oraz zamówień; przejrzysto zaprojektowany ekran bonowania; obrazowa prezentacja sali; rozliczenia kelnera w dowolnym momencie; zapisywanie czasu pracy; brak trudności w modyfikowaniu potraw; zgoda z kuchnią; sprawdzanie zamówień i rachunków; elastyczne kształtowanie cen; kontrola ustalanych rabatów; współpraca z zespołami hotelowymi i narzędziami do działań specjalnych.